Otra entrevista

Debo llevar unes doce ya entre esti y el otru mes. Toy hartu de entrevistes, nun se que deciyos ya, ¡si deben sabélo tó de mí! Debo tar mas ficháu que el Bin Laden esi.
En'sta fue el culmen ya. Primeru cogen el mio curriculum por interné, lluego fáenme lleváyoslu imprimíu, y, una vez allí, tengo que volveyos a escribíyoslu en la so ficha. ¿Pa que quieren tantu currículum repetíu?

Después fáenme contayos mi vida, como si tuviera nel sicólogu, mándente describiyos to desde que naciste.

¿Pa qué? ¡Si nun te llamen igual! Y to esto una vez,y dos, y tres... y ya os digo, mas de diez.

Lo que mas gracia me fai ye que tantu cuentu pa'l final decite: "Vamos a llamate". Y nun te llamen mas. Son unos mentirosos.
¿¡Pero en qué clase de pais tamos, por favor!?

De la que iba caminando topeme con Migoya, si, la conseyera. Taba en nun bar xunto al ayuntamientu, con dos Audi A8 del Principáu junto a ella, y taba fartándose y disfrutando de la tarde soladiella, falando sobre lo humano y lo divino y dando carcajaes... ¡y yo buscando trabayu, muertu de cansanciu! ¡Que mal repartíu ta el mundu!

Y lo mas gracioso, ye que ella taba allí gracies a los mios impuestos, ¡por los de todos los asturianos, allí, disfrutando con su A8 al llau, y mientres yo buscando trabayu pa pagai a ella les sos coches y les sos fartures y les sos viaxes! Daben ganes de acercame y decí algo, pero diome reparu, porque iba a decí: "¿Qué, páseslo bien? ¿Güey nun tas de viaxe per esos paises tan guapinos que visites a coste de tos los asturianos?".

Pero ya os digo, diome cosa. Diome verguenza axena vela así mientres otros facemos lo imposible pa sobrevivir y llegar a fin de mes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario