Voy faceme milicu

Voy fame militar. Paese que ye esa la única opción que me queda pa salir del paru, ir a pegar tiros per ahí. Paece que entre el Areces y el ministeriu de defensa ahi un alcuerdu, ye como si uno y dixera al otro: "voy mandate pa yá toos los asturianos", porque por lo que se ve, nun nos va a quedar otra que facemos toos militares pa ganar cuatro perres pa comer.

Una vecina enviudó fai dos años, y quedói 600 eurus de pensiun, con cuatru fios sin trabayar. Esos sí que faen millagros con su economía, y no estos de les grandes empreses.

¿Y de alternativa, que tenemos? Nun hay. Nun hay ninguna. ¿Que i vas a votar al PP, oh? ¿Vais a votai a esos, que fueron corriendo pa la China con Areces, y allí parecíen amigos de toa la vida? El presidente del PP n'asturies hay que cambialu, el que hay ta totalmente desacreditau, nun lu cree naide y veise que lo único que y gusta ye correla y el luxo. Nun necesitamos equí otru pa chupar mas del tetu, qu'l tetu ya ta muy mal.

Así que nun va a quedame otra que faceme milicu, a mis vecinos también, y los fios de mis amigos tamién, vamos apuntalos toos pa la academia millitar antes de que nos coxan el puestu los peruanos.

Equí tendrá que quedáse solos el Areces y sus amigos, chupando del bote.

No hay comentarios:

Publicar un comentario